piątek, 1 lutego 2013

Powrót

Hejka, jak pewnie zdążyliście się zorientować, dawno nie było tu żadnego postu ;(
Przepraszam moich stałych czytelników, ale nie mam ostatnio ani czasu, ani pomysłu. Jeśli mam pisać "blablabla" to wolę nie pisać nic.

Ale są też dobre wieści. Tak rozmyślając nad losem tego bloga, który swego czasu był dla mnie bardzo ważny, postanowiłam poprosić kogoś o pomoc. Myślałam, żeby wspólnie z kimś  ZAUFANYM pisać tu posty. Chciałabym zdobyć o wiele więcej obserwatorów, komentarzy, a przede wszystkim STAŁYCH czytelników. Niestety bez regularnych postów, konkurów itp. nie uda mi się tego osiągnąć...
 Mam nadzieję, że z czyjąś pomocą ten blog odżyje.

W najbliższym czasie wrócę do Was z nowym postem :)

1 komentarz:

  1. Ciekawe kto będzie z Tobą prowadzić tego bloga :P

    OdpowiedzUsuń