czwartek, 25 października 2012

Po długiej nieobecności...

Omg... Jak ja tu do was dawno nie pisałam ;(
Trochę mi tego brakowało, ale ostatnio mam coraz mniej czasu... Najpierw mega dużo sprawdzianów, potem tułaczka od lekarza do lekarza i wreszcie szpital... Dzisiaj znów opuściłam szkołę, ponieważ jechałam na badanie krwi aż do Runowa(ok. półtorej godziny od mojego domku). Ale przecież mój blog nie jest o tym :)

Jakiś czas temu chciałam tu troszkę pozmieniać, ale nie widziałam odzewu z waszej strony ;(
Postanowiłam, że zacznę od wyglądu tego bloga. Myślałam też nad ustaleniem sobie 1-2 dni w tygodniu na regularne pisanie. Postaram się pomyszkować trochę w bezdennej kopani wiedzy zmieszanej z bzdurami zwanej internetem, w celu znalezienia ciekawych tematów.

Nie chcę zbyt dużo obiecywać, bo z doświadczenia wiem, że nie będę mogła się wywiązać z połowy rzeczy.
Postaram się informować was na bieżąco o moich postępach w ulepszaniu tego bloga i dodawać nowe pomysły. Liczę na waszą pomoc i zaangażowanie, ponieważ razem możemy zdziałać więcej! :)

Możecie się zemną kontaktować na maila animals.klub@gmail.com, na blogu i na grupie na fb Zwierzo_Fani <3

<3 Neko <3
JUŻ NIEDŁUGO POST O MANEKI-NEKO I TROCHĘ O AZJI :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz