środa, 20 marca 2013

Nowy pomysł :)

Witajcie!
Ostatnio myślałam wiele o nowych pomysłach na posty i dzisiaj coś ciekawego wpadło mi do głowy.
Postanowiłam, że będę robiła takie krótkie notki o rasach psów.
WY BĘDZIECIE PISAĆ MI W KOMENTARZACH(lub na fb) NAZWĘ RASY, KTÓRĄ CHCECIE BARDZIEJ,  A JA W CIĄGU 7 DNI BĘDĘ JĄ OPISYWAŁA.
Do zebrania informacji wykorzystam książki, programy telewizyjne i internet. Wiem, że każdy z was może poczytać sam, ale nie każdy ma czas szukać i wybierać właściwe informacje.

Wybrane przez was psy będą opisywane w ten sposób:

  • Pojawi się zdjęcie.
  • Krótki i rzeczowy opis rasy.
  • Ocenię od 1-5 poziom trudności tresury, pielęgnacji itp. 
  • Podam ważne informacje dotyczące np. warunków mieszkaniowych jakich potrzebuje to zwierze.
  • Obalę mity o rasie, jeśli tak owe występują.
Liczę na wasze zaangażowanie. Jeśli zaś nie będziecie chętni do współpracy sama wybiorę 1-2 rasy tygodniowo i je przedstawię.



Napiszcie także jeśli chcecie coś podobnego o kotach lub innych zwierzętach :)

2 komentarze:

  1. Dog niemiecki <3 mieszańce i tak górą ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, mieszańce są zdecydowanie naj!
    Ale nie da się ich scharakteryzować.

    +Dog powinien się pojawić dzisiaj wieczorem :)

    OdpowiedzUsuń